Om vi inte igen så ses vi när vi ses

Ska nog försöka börja med detta igen, för min egen skull. Det är så skönt att skriva av sig och tömma huvudet för en stund.
 
idag har det varit en tung dag, begravde min morfar. Jag och morfar har egentligen inte haft något vidare kontakt men det är ändå jävligt jobbigt, för han är ändå min morfar... 
Och tårarna kom när jag såg alla andra så sjukt ledsna. Fy fan för begravningar. Såg honom två dagar innan han dog, det var så obehagligt att se någon döende. Det har jag inte gjort Innan.. Men han mår bra nu, och jag lovade honom att vi snart skulle ses igen. Det sa jag och louice på sjukhuset till honom, så jag hoppas han hörde oss.. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0